close

In our lives, if we're lucky, we'll have all kind of friends.
And although we appreciate them all for different reasons,
there are some we come to cherish.
You, without a doubt, fall into this last category.
You are a friend who never, ever bores me,
the friend I'm always glad to see and who never lets me down.
You are that special friend
who knows I'm far from perfect and accepts me anyway.
We've shared a lot, good and bad,
and you've proven you can be counted on.

All these thing and so many more come together
to make you more than just an everyday friend.

You're a lifetime friend.


這是我今年收到的生日卡片上的文字,我深受感動~~
也許這只是卡片上制式的文字,
可是有人願意選這樣的文字送給我,我真的很高興~~

一直以來,我都是很真誠的與人相交,
也很幸運的,遇到的都是一些好人,
不然以我掏心掏肺的交友方式,早已遍體鱗傷了!

一路上陪伴我的所有朋友,謝謝你們,豐富了我的人生!
我有今天的個性以及對生活的看法、態度,
除了我原生的家庭教養外,朋友是最大的一個因素,
因為這許許多多的因素,我喜歡現在的自己!
也許有些小小毛病、也許有些小小不滿,
但我內心深處是喜愛自己的~~

我珍惜大家,所以大家珍惜我,
大家珍惜我,我更珍惜我自己!

幸福的我
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ingrid 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()